24 kwietnia 2017

Gdzie ja kupię taki sznurek???



Witam ponownie 😊

Dzisiaj nic Wam nie pokażę, taka będę 😀za to napiszę parę fajnych rzeczy, co początkujące na pewno ucieszy 😏

Często jak chodzę po grupach szydełkowych na Facebook'u to czytam :

  • ale ładnie dziergacie, gdzie ja to kupię 
  • są jakieś sklepy gdzie kupie przez internet?
  • a w mojej miejscowości nie ma pasmanterii 😟
Nie myślcie ,że jestem już po kilku miesiącach kompendium wiedzy szydełkowania, ale człowiek jak wiemy uczy się całe życie. 
Więc jestem prawie na milionie grup na FB oraz bacznie śledzę wielu "dziergaczy" 
(jest w ogóle takie słowo?) 😋 na Pinterest, polecam również zajrzeć na kanał na YouTube do Qrkoko ,dziewczyna jak myślę urodziła się z włóczką w ręce 😋
Nie zapomnijcie też o Instagramie, tam nie tylko można wrzucać "karpiowe dziubasy" ale również podpatrzeć piękne rzeczy ze sznurka, zpaghetti oraz włóczki 😊

No to jedziem :

Lovely Cottons - jak dla mnie są póki co na pierwszym miejscu, mają świetne zarówno sznurki jak i t-shirt yarn (bawełna). Są nadziane mega kolorystycznie i co najważniejsze mają nawinięte sznurki w motki ,więc nie musisz siedzieć w domu i zwijać sobie tego w motek lub kłębek. Po drugie co również jest ważne cena - bardzo dobra, bo naprawdę byłam chyba już na milionie stron i u nich i jakość i cena naprawdę idą w parze. A teraz co t-shirt yarn czyli bawełna/zpaghetti jak kto woli 😊 ja mówię yarny albo bawełna podoba mi się ,że jest podział na gładkie, multicolor, wzorzyste jak i zestawy, ale wiem jedno z sekcji outlet na pewno już nie kupię ,bo straaaaaaaaaaaaasznie szybko kolorki znikają, lepiej dorzucić te 2 zł więcej i wziąć po prostu z oferty któryś kolor. Oprócz tych dwóch rzeczy mają też ribbona (taka płaska sznurówka) boska pufa z niego wyszła , chyba zrobię też o niej pościka, bo to moja pierwsza rzecz udziergana (taka duża znaczy się ) 😋jak i również mają pełen asortyment różnych akcesorii dziewiarskich typu igły,  szydełka, druty. Także można się zaopatrzyć w jednym miejscu 😀



Mila Druciarnia - też u nich kupowałam, również mają nasycone kolory, ale trzeba było siedzieć i zwijać ten sznur w motki, to mi się kompletnie nie podobało. Za to u nich dodatkowo oprócz zpaghetti i ribbona oraz sznurka kupisz jeszcze włóczki. 

KnitPL.com - tutaj też byłam, a jak 😀, gdy na lovelycottonsach mieli braki towaru , to chyba przed świętami było, więc musiałam się zaopatrzyć u nich, przesyłka megaszybka, kurier to chyba na bombie wodorowej zasuwał 😋. Również mają piękne kolorki, a dodatkowo jeszcze można u nich dorwać guziki handmade (czyli,żeby było wiadomo ,że to własnoręcznie zrobione) oraz  mają obręcze dziewiarskie i uchwyty do torebek. 

To są takie moje trzy główne miejsca gdzie kupuję, natomiast reszta poniżej :

Trochę się napisałam, ale już uciekam bo szydełko woła 😀 Jak macie jakieś pytania albo coś chcecie dodać, zapraszam do kontaktu lub komentowania. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Puszysty kocyk dziecięcy 120 x 70 cm

Witajcie moi drodzy 😊 Trochę mnie nie było bo był zamysł na kocyk dziecięcy i była dziewczyna potrzebująca owy kocyk, więc co - no ...