20 kwietnia 2017

Poduszka "jasiek" z T-shirt Yarn 40x40

Witam 😊
Wczoraj zaczęłam robić świeżą poszewkę na poduszkę "jaśka". 
Jako początkująca (chociaż już parę rzeczy udziubałam 😋) nie wzięłam jednak pod uwagę jednej rzeczy. 
Obecnie poducha się tworzy z t-shirt yarn czyli bawełna od Lovely Cottons znajdziesz ją tutaj KLIK .
Poduszka ze sznurka (sznurki mamy tutaj --> KLIK ) nie jest rozciągliwa tak jak bawełna. 
A więc najprościej zakupić najpierw zwykły, najtańszy jasiek w sklepie PEPCO bądź jeśli są u Was tzw. "sklepy za 5 zł " lub po prostu wyszperać w domu jakiś stary jasiek. 

Jeśli chodzi o szydełko, tu już raczej szydło 😋to proponuję 10 lub 12. Ze sznurka robiłam 10, a teraz wzięłam 12. 
Następnie bierzemy świeżą i pulchniutką bawełenkę , ja wzięłam nawet dwie , będzie multikolor 😀 i robimy 31 oczek łańcuszka (jeśli bawełna jest gruba, mięsista można zrobić 28 oczek).

Tutaj moje moteczki z których wychodzi to co poniżej 😀



Tak to u mnie wyglądało wczoraj w nocy 😉


PAMIĘTAJ!!! --> BAWEŁNA BARDZIEJ SIĘ ROZCIĄGA NIŻ SZNUREK 

Po zrobieniu ww. oczek łańcuszka na końcu rzędu dodajemy jeszcze 3 oczka łańcuszka,
(posłużą nam za pierwszy "udawany" półsłupek).
Następnie w każdym oczku łańcuszka robimy półsłupek i tak w kółko, aż osiągniemy pożądaną wysokość poduszki. 
Trzeba też pamiętać ,aby równo wszystko szło nie możemy zapominać o tych dodatkowych oczkach łańcuszka , bo kulfony wyjdą jak mi na początku 😄
Jeśli mamy gotowe obie strony , "zszywamy" je półsłupkami dookoła (nie zapomnijmy wsadzić w środek ww. poduszki 😆)

I na końcu może Cię rozpierać duma, że SAMA TO ZROBIŁAŚ ! 😁

Jak tylko skończę moją zrobię EDIT 😉

Pokażcie co Wy ciekawego dziubiecie oraz zapraszam do obserwacji mua 😁

Do następnego 😘

1 komentarz:

  1. Ja również już miałam okazję robić własne poduszki i muszę przyznać, że wychodzą one całkiem fajnie. Tym bardziej, że często używam różnych tkanin od https://dekoma.eu/pl/ więc wiem, że jakość na pewno będzie utrzymana na jak najwyższym poziomie.

    OdpowiedzUsuń

Puszysty kocyk dziecięcy 120 x 70 cm

Witajcie moi drodzy 😊 Trochę mnie nie było bo był zamysł na kocyk dziecięcy i była dziewczyna potrzebująca owy kocyk, więc co - no ...